Sjuktbra dag!

Hej! Igår var det är jävligtbra dag! Vaknade upp hos robin och krilla, åt frukost sen åkte vi till systemet handlade godsaker sen åkte vi vidare till donken handlade glass och kaffe. Vid ca halv 12 tiden hämtade upp amanda hemma sen drog vi till gålö och solade å krökade lite. Mys som fan! Drog hem vid ca 3 tiden. Åkte förbi stallet och gav oscar lite käk, han fick vila igår. Så åkte vi till maxi, handlade middag, tillbaka till systemet köpte ännu mera dricka. Vidare till Allo, badade i hans pool, grillade och krökade vidare. Mysigt som fan faktiskt! Bästa dagen på länge. Men ringde max och sa att jag skulle åka till tungelsta och prata om en grej som hade hänt. Vi kunde inte ta de på telefon så jag fick åka hem till tungelsta så pratade vi om de som hände. Vi gick å snackade om att max hade slagit sin mamma som låg på sjukhus nu. Så helt plötsligt kommer jacop från ingenstans. Han skulle komma hem från norrland nu ikväll men han kom tydligen i måndags så nu överraskade dom mig med att jacop var hemma. Blev jätteglad, vi har pratat i nästan en vecka om att vi har saknar varandra. Och de där med att max slog sin mamma var vara på skoj! Men jag blev som sagt jätteglad. Så vi gick hem till jacop, jag blev bakis la mig på soffan och sov. Max och jacop spelade spel sen drog max hem.
så vaknade jag av att jag mådde så jävla illa.. Slutade med att jacop kollade på tv och jag låg och spydde på toan. Riktig myskväll vi hade asså!
Haha kände mig så taskig som går och spyr när vi skulle kollat på film och myst.
Hahah så jag fick ingen godnattpuss igår.. Haha men ska träffa honom ikväll istället. Ska till stallet först, idag blir det dressyr!

Bilder från igår:








amanda linnea och jag (efterblivna klubben?)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Alina

aa oki, jag åker till finland den 5e (tror det är nu på tisdag) och blir borta max två veckor, men vi kanske kan bestämma en dag efter det när jag kommit hem? =) för det är lite osäkert fortfarande precis vilken dag jag är hemma :) kramar

2011-06-29 @ 16:05:34
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0