Lär ju ligga sömnlös inatt

Tja! Har tagit mig en lång powernap idag på ca en å en halv timma.
Antar att jag lär ligga sömnlös inatt. Pallar inte.. Kommer vara helt död imorgon. Vad ska jag göra inatt då? glo sex and the city typ. Men jag hoppas att jag somnar på en gång när jag ska lägga mig sen.
Imorgon börjar jag halv 8 igen, slutar vid 2. Sen på kvällen är det träning vid 8, rätt segt när det är så sent.. Man hinner komma hem, varva ner äta mat och slänga sig på soffan. Då vill man bara ligga kvar å chilla resen av kvällen men näe då ska man upp och byta om och dra sig mot träningen.
Fast jag mååååste! Ska deffa som fan nu innan sommaren. Kan ju inte se ut som en liten potais i spanien i sommar. haha potatis vet jag inte vart jag fick ifrån men men haha.
Har även match på söndag halv 10 ute på värmdö. Ska åka hemifrån ca 8 på morgonen, big love! not haha.
Ska faktiskt inte dricka något i helgen ska bara ta det lugnt. Det är också en del av deffen.
Näe men på fredag ska jag passa lillebror. Pappa och monica ska ut å käka och gå på bio så jag och lillebror ska äta på vaskos och kolla på film. Och på lördag ska jag bara ta det lugnt! ska faktiskt bli skönt som fan.
Näe nu ska jag kolla om jag hittar någon bra film jag kan se.
Hörs imorgon om jag inte ligger somnlös inatt.



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alma, du behöver inte deffa... du är vacker som du är!

Hoppas att det går bra att somna in ikväll. Kram på dig!

2011-11-15 @ 22:58:47
Postat av: mkis

JAAAAA DET VAR MIN GIB LOOVEEE!!

2011-11-16 @ 21:04:21
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0