Allt för att slippa plugga!

Haha passar på att blogga istället, måste komma igång med bloggningen nu igen! Är så sjukt roligt när man väl kommer igång! Idag iaf, va jag ledig från skolan så jag har faktiskt pluggat idag, och snaart är jag klar. Tur att jag börjar vid 12 imorgon då. Men fick en liten lucka idag så jag red faktiskt Majas häst idag, gud jag är helt kär i honom. Red faktiskt ut med Maja och hennes pojke. Hahah va skitkul att se honom rida. Han fick en egen häst som han fick rida på, han skrittade , travade och så galopperade han faktiskt. Hahah länge sen jag skrattade så mycket! Riktigt roligt, sen åkte jag hem, har suttit här hela kvällen. Eller ah jag tog en dusch också. Imorgon ska jag jobba 16-22.15 segt som fan + att det är löning så kommer vara kaos på jobbet asså!! Sen på lördag ska jag faktiskt rida majas häst igen sen iväg till jakan och rida mina små. På söndag är det Elitloppet, fyfan vad jag är taggad! Kommer bli så maffigt!! Näe nu ska jag plugga klart, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0