Härliga dagar i solen!

Nu känns det äntligen som att sommaren är tillbaka! Har haft två riktiga kanondagar i solen. Igår va jag och Ylva i rålisparken, solade, drack lite alkohol, och badade! I havet! Efter de åkte vi hem till Ylva och åt en grym middag, kollade på en rad av barnfilmer.
Idag har vi varit ute på Rocksta, Ylva följde med på Rocke när jag skulle värma Nighten. Sen red jag 5 intervaller på långåkern, han gick på väldigt bra idag måste jag säga! Kändes väldigt fin, hade ett jävla bra framsteg idag igen. Riktigt roligt!! 
Jag red i min nya montésadel idag, fy vilka korta läder jag hade idag! Kan sätta 100kr att jag knappt kommer kunna gå nu två dagar framöver. Haha. Men de är de värt. 
Ylva tog lite bilder så jag laddar upp dom så fort hon har skickat. 
Efter stallet åkte vi och badade med hundarna, blev några simtag för oss oxå. Va hur skönt som helst i vattnet. 
Nä nu ska jag hoppa av tåget här hemma. Vi hörs hörrni!
Puss och kram 
Får bli en grym bild på mig å night från förra sommaren! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0