Lördag

Gud så skönt med helg, skulle ha följt med Lovisa på hopptävling idag men lite andra grejer kom i vägen så får bli en annan gång. Jag och Mr har precis badat, sitter och funderar på vad vi ska äta idag, sen har jag bestämt att vi ska planera våran sommar + resorna. Vi har pratat om att göra nå litet i sommar typ weekend, och sen dra till Thailand i vinter å hälsa på mamma. Har glömt å säga de att min kära mor flyttar till Thailand i april, är väldigt blandade känslor faktiskt. Men mest glada! 
Kommer självklart sakna henne här i Sverige! 
Men hon måste oxå leva sitt liv som vuxen oxå, det gäller att ta vara på livet. 
Och njuta så mycket man bara kan! 

Slänger upp nån bild på mig och min gnista i mitt liv<3 han är en av dom personerna som får mig att vilja gå upp på morgnarna! 

Min vackra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0