Elitloppet, en gång om året!

Ska börja med och säga: vilken underbar helg jag har haft! Tack till alla inblandade. Detta behövde jag verkligen. 
Idag va det elitloppet på Solvalla, vilket är en perfekt start på sommaren. Umgicks med kära Rocksta gänget bl.a. Kristin från Norge och några av hennes norska kompisar. Vädret har varit underbart! Har tittat på världens bästa travhästar, vilket är obeskrivligt, vilka tider som springer på! Drömmen är ju att få rida i montéeliten på elitloppet iaf en gång! Man får så mycket inspiration av ryttarna, dom är så skickliga! Riktigt roligt att se! 
Handlade med mig en tröja och en keps. Lite "bara för att" grejer. 
Slänger ut lite härliga bilder från dagen. 
Hoppas att ni har haft en fantastisk helg så skriver jag imorgon igen.
Va rädda om er! 





Va ca 25 000 på plats!



Hahah, alltid ett glas i handen.. Jag kan erkänna att vi har inte gått törstiga en sekund idag, nu väntar sängen. Äntligen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0