En vecka ledig!

Fick bli en bloggledig vecka. Har haft så mycket annat i huvudet.
Samtidigt som jag nästan får ångest när jag inte skriver. Det känns som söndag idag.. Tråkigt. 
Får trösta mig med att det faktiskt är lördag, syrran å hennes sambo va över på middag idag. Alltid trevligt å träffa dom! Min helg har varit bra, la mig precis i sängen faktiskt, är sjukt trött. Sov inte så mycket inatt (åååå jag tänker inte säga varför) har varit hos Lotta på Rocksta gård idag, min älskade extramamma. Hon kallar mig för "den förlorade dottern" jag älskar att vara där ute, man kopplar bort allt liksom. Rocksta har tidigare varit min fristad och andra hem, jag vill tillbaka dit. Vi pratade lite planer idag, får se hur det blir. 
Men som sagt, ligger i sängen nu å lyssnar på musik, har lite tända ljus. Min älskade katt ligger vid mina fötter. 
Ska jag vara ärlig så trodde jag inte att jag någonsin skulle älska en katt. Men min lilla Sixten, vilken kille. Han är bäst helt enkelt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0