Imorgon börjar plugget!

Hallå! Ligger i min säng ska snart hoppa in i en dusch sen är det sovdags för min del. 
Lite kort om helgen: utgång i fredags, igår blev det en lugn kväll framför tv:n. 
Idag har jag lunchat med Emelie och Niina, efter de drog vi till brandbergen där vi spelade match mot Katrineholm som vi spöade med 20p.
Sen nu på kvällen har jag varit på Elvskogen, kvällt lovisas hästar och hästarna på Evidensia djurklinik. 
Som rubriken säger, imorgon börjar jag i skolan. Ska plugga två ämnen som jag inte kunde läsa i gymnasiet. Sen efter de blir det pluggande till polis och allt vad det innebär. Ska bli roligt att få gå tillbaka till plugget! 
Nä ni.. Nu ska jag duscha!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0