Kanske är dags å köra igång

Bättre sent än aldrig! Känner att det är ganska mycket som händer just nu. Både positiva och mindre positiva. Börjar plugga på måndag igen, börjar även på nytt jobb nästa vecka! Ska bli intressant. Har även lite nya projekt ihop med en kompis! 
Jag jobbar inte på Elvskogen längre, har dock hoppat in lite extra när dom har behövt folk. 
På torsdag ska jag och Fanny åka in med Dulle som behöver kollas upp. Hoppas det går bra! 
Å just nu så håller jag på att städa mitt rum. Kommer bli skitfint när jag väl är klar. Imorgon har jag träning, dubbelträning till å me. Ska bli soft! 
Nä nu ska jag fortsätta! 
Slänger upp lite nya bilder. 






Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0