Livet rullar på ändå.

Vad som än händer i livet så går solen ändå alltid upp dagen därpå. Man får ta sig i kragen och hitta på saker man tycker om. Jag försöker alltid hålla mig sysselsatt. Jag kan inte säga att jag mår sämre idag än vad jag gjorde för en vecka sen, dock så är det mycket frågor som har kommit upp. Men en dag hoppas jag på att få svar. 
Idag/nu ska jag till min skola på upprop till min historiakurs som jag ska läsa. Efter de ska jag träffa Niina, vi ska faktiskt städa i vårat omklädningsrum (för er som inte vet så spelar jag basket) 
Efter de blir det löpning och sen avslutar vi med 1,5 h basketträning. Som sagt, livet rullar på ändå! Glöm inte att tiden går så otroligt fort, ta vara på den. För de tänker jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0