Mysdag med brorsan

Hallå där! 
Sitter på tåget nu, ska träffa brorsan. Vi ska ha en typisk Storebror och lillasyster dag. På sånna dagar så ligger man i soffan, äter chips och kollar på one tree hill. Ska även fixa present till våran mellan syster Anna som fyller 22 idag. Henne ska vi fira imorgon! 
Ikväll har jag inga speciella planer ska ev ta en öl med min fina vän Madde. 
Märker ni hur positiv jag är? Idag är det en riktigt bra dag. Vaknade vid 9, gick ut och sprang några km sen körde jag styrka/fys hemma. Tog en dusch, har lyssnat på sjukt hög musik, sjungit me i varenda låt haha. 
Men som sagt, idag är en bra dag och jag ska spendera dom närmsta timmarna med min älskade storebror. 
Va rädda om er där ute. 
Mina älskade syskon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0