Nu i efterhand

Hej på er! 
Ska försöka få med lite vanliga inlägg här oxå. Känns som att det har varit mycket ang mamma nu. Men jag behövde verkligen skriva av mig, och det blev en positiv effekt tycker jag. Mitt inlägg har delats åt både höger och vänster på Facebook! Jag har haft vänner som har varit i kontakt med tidningarna, vi får se vad som händer. 
Jag har en kompis som är i Asien just nu och kommer tillbaka till Thailand i veckan så hon ska hålla ögonen öppna. 
Samtidigt som jag känner att detta kan jag inte ha som något heltidsjobb. 
Menmen, idag har jag umgåtts med mina fina tvillingar Jennifer och Madde. 
Vi har planerat helgen, det blir tjejmiddag på lördag. Är så taggad! Har även match på lördag, kl 1 i brandbergen ska bli roligt. Är även supertaggad på de! Från och med söndag så är jag hästvakt åt Maja, hon är precis köpt en hingst, skitfin! Ska bli roligt å passa! 
Nu ska jag gå ner och se om de finns nån mat. 

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0