Vill tacka er alla!

Hej mina nära och kära och er andra där ute. Jag hade faktiskt aldrig trott att det var så många människor som skulle höra av sig å beklaga det som hänt. 
Min tanke va ju inte att folk "skulle tycka synd om mig" det var absolut inte de jag hade väntat mig heller. Mest av allt så hade jag hoppats på att mamma skulle reagera, men jag har inte hört ett ljud. Varken från henne eller Peter. 
Jag hade tänkt å avvakta ett par dagar sen hade jag tänkt att kontakta några av min fina vänner som hörde av sig igår som har kontakter i Thailand som förhoppningsvis vet eller kan hjälpa på något sätt. 
Har även fått tips att kontakta Expressen och Aftonbladet, vilket jag har funderat på. Ska självklart höra med mina syskon innan. Då jag faktiskt inte är ensam om detta. Vilket jag är så glad för! 
Jag vill tacka er ALLA som har kommenterat, delat mitt Facebook i lägg, ringt, smsat. På alla sätt och vis, ni är så underbara. Jag visste faktiskt inte att det va så många som brydde sig så mycket! Folk som har erbjudit sig att följa med och leta efter mamma i februari. Åter igen, ni alla är guld värda! Jag känner mig verkligen inte ensam i detta! 
Ni är bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0