Jag hade världens finaste sommar

Vet inte ens vart jag ska börja. sommaren började redan i maj, vilket väder! Jag är glad över att jag jobbade på Elvskogen. Att få jobba utomhus och med djur under sommarhalvåret är kanon. 
Det kommer jag absolut att göra om! 
 
Sparkade igång sommaren med en grym grillkväll hemma hos Lovisa
 
 
Firade att Strebror kom hem.
 
 
Elitloppet!
 
 
"efterfirade" min 20års dag på underbara Oxnö med brudarna
 
 
 
 
 
Jag lyckades även planera in lite monté på älskade Nighten
 
 
 
Den här sommaren tog jag vara på alla mina lediga dagar och spenderade som vid havet!
 
 
 
 
härliga middagar
 
åkte på en tjejhelg upp till landet
 
 
 
 
 
 
 
Alla dessa dagar i stallet!
 
 
poolhäng
 
Jag och Mirro drog en vecka till turkiet
 
 
 
 
Plåtning med dulle!
 
Och så mycket mer!
 
Lyckades även få nya favoritbilder på mig och min man.
 
min skatt. 
 
Jag tackar för denna sommar och ser fram emot nästa. 
Om jag jämnför denna med förra så trodde jag aldrig att min liv skulle se ut såhär nu. 
undra hur mitt liv ser ut om ett år.. 
 
Va rädda om er! 
Puss och kram 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0