Mysdag

Hola! Sitter i soffan har precis betalat lite räkningar, blää. 
Har haft lite av en mysdag Idag, va i Skärholmen centrum med Madde, käkade lunch och tittade på kläder, hittade såklart ingenting.. 
Sen träffade jag syrran, tog en fika hos farmor. Gick en långpromenad med hundarna. 
Sen kom Madde över på en fika nu på kvällen, blev kaffe och redbull. Får se om jag kan somna sen haha. Imorgon ska jag slappa på soffan, sen träffa Madde på eftermiddagen och sen kolla på kvällens träning. Ska inte vara me då jag precis har varit sjuk.. Får vänta lite innan jag börjar igen. Jaja.. Nog om de. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, sov sött. Natti



Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0