Senaste veckan!

Har varit fylld med träning, lite jobb och Jag har även hunnit festa till det. Blev en spontanfylla hemma hos Johan på Östermalm i tisdags. Emelie slutade som medvetslös haha, tragiskt men samtidigt så jävla sjukt. Ibland står det liksom bara fel. Vaknade upp i onsdags med en rätt stadig baksmälla, vi drog hem och slappade framför tvn. Gårdagen va en riktig mysdag, målade och fixade hemma, käkade en grym lunch med bästis och Linnea i Farsta. Blev även bjuden på bio, antar att ni kan lista vilken film vi såg. 
Men som sagt, mycket träning denna vecka. Säsongens sista match är nästa lördag så jag peppar inför den. Samtidigt som jag håller på att stärka upp mitt ledband genom att cykla och styrketräna. Imorgon äre jobb som gäller, blir ett par timmar på hööks. 
Söndagen blir chill. Emelie fyller även år då så vi ska fira henne på lördag. 
Slänger ut lite nya bilder, 









Har haft en kanonvecka hitills, känner att livet börjar flyta på rätt bra! 
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0