21/12-07

Idag är det 3 dagar kvar till jul , fan va ja längtar.. Okej idag är de mycket som skall göras pappa står och göra kröt och jag sitter här vid datan men när gröten är klar ska jag baka peppisar och knäck och annat julgodis. fett mys, juste sen har vi en gran som står och väntar på att bli klädd.. åå gud vad jag älskar julen (A) allt ät så mysigt .. jag känner att det är en sak som saknas, SNÖ!!!! vad fan är snön? jag hatar snö men på julen så kan de ju får vara snö iaf!
Iår ska vi fira jul med mamma hos hennes bror som bor i ett radhur i jordbro.. Och de kommer inte bli kul .. fast sen mot kvällen blir de roligare för frida ska också fira jul i jordbor så vi skall träffas på kvällen sen kanske .. Det ska också bli fett mys.

nu är gröten klar så nu ska vi ha lite julbak här ;)
men ja kommer att skriva mera någån anna dag GODJUL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0