första skoldagen

Så var skolan igång igen, känns inte så bra, men nu är man inte rastlös längre. Som ni kankse vet så har jag ganska mång inlägg där överskriften är : tråkar eller har tråkigt ;) Jag har haft ett mycket bra sommarlov :) Jag har inte gjort så mycke men de var varigt chill.
Ganska laddad för skolan XD
Börjar 8an nu. Så nu är det allvar :D kommer nog gå bra. om jag pluggar och sköter mej (A)
va ganska busig i 6an och 7an.
Men dethär kommer nog att gå bra tror jag:) Fast det kommer bli tufft. Eftersom jag rider och spelar basket också. Kommer nog bli ett tufft år. Nu framöver. 
Längrar till efter jul. Om jag har varigt duktig kommer jag och Amanda få en häst att dela på :) Amanda = halvsyrran.
Och så kanske ja får ta hål i tungan :D
Om inte pappa är så jävla anti. Som han är mot allt annat. Han tycker liksom att de är fult me att ha hål i naveln. Kolla på beas mamma liksom. Hon tycker de e ballt me tatto. Så bea kommer ju få göra de. 
Nu är klockan 10 över 6. Så ja ska typ käka nu . hare gött :)
love.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0