helg!!

äntligen helg! Så otroligt skönt me 2 dagar ledigt. Idag var jag med Melina och Lisa, Vi gick in på H&M så tog dom svart ögonskugga och kletade i hela mitt ansikte!!! Då vart jag skitsur och drog Melina i håret (a) Sen kom Swan = jennifer. Då kollade vi lite på kläder mm. Sen efter typ 2 timmar trog vi till min farfar. Och hämtade min hund (milo) som fyller nio imorgon (grattis älskling) Imorgon ska jag åka till Nk och köpa en väska. (longchamp) en grön eller brun. Ska passa till mina fjällisar som är svarta. Sen på söndag vet jag inte vad som händer. Ska nog chilla gå och lägga mej i tid.
nu är klockan 00.01 och jag och swan ska sova nu!.
pösspöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0