sovmorgon!

Idag har jag sovmorgon jag börjar halv 12 och slutar typ 3. Ganska najs. Det värkar som att alla har sovmorn idag. Igår var de träning. Det gick faktiskt bra! fast jag har vart sjuk och ´fast ja inte har tränat på ett tag :/ men de gick helt okej. Idag är de också träning. Med Ronnie och Johan. Igår var de med Agge. En sak är helt sjuk. JAg har INTE göra armhävninar längre ! Imorse gorde jag 3 stycken. kanske inte så bra. Men jag håller på att träna upp mina muskelr som jag har tappat..
Aja. imorgon är det fredag och jag ska till grönan med bea och några andra. efter skolan. Men på vägen dit ska ja lämna tillbaka min väska. För nu vill jag ha en annan.
Jag vill ha en gön eller en brun. Nu har jag en svart + att den har korta band.
Så jag ska köpa en ny. nästa månad. För ja har hittat e jacka som jag är helt kär i.
Kan lägga ut en bild på den senare. Eller när jag har köpt den. Om jag nu får fär mej att göra de.
Men nu ska jag äa lite och fixa klart mej ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0