åker till landet ett tag..

imorgon bitti kommer jag och familjen åka till landet. vi ska åka skidor och mysa.. roligt va ? haha nej! de är roligare hemma. men jag har saknat landet. med som ja sa. de är inte så kul där. bara på sommaren när man kan bada osv. inte så kul på vinten..
aja idag så blir de stallet och packning. Sen ska jag försöka få med mej pappa till länna och köpa ny mobil . jag får damp på min. kan inte ladda den!!!! har försökt i 3 dar och jar har inte änns 50% , asså jag blir skit sur.
aja nu tänker jag inte sura efter någon mobil. Jag ska iallafall köpa ny IDAG! annars blir jag arg på riktigt.
aja nu ska jag kolla på pippi på rymmen, den är på tv. så jag ska kolla på den.
kanske skiver ikväll. om jag hinner.



här är mobilen jag är sugen på, fast svart.


pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0