En skön dag

var en skön idag, först hade vi so sen skulle vi ha musik men den var inställd för dom ska öva för avslutningen nu på fredag. Skönt att det snart är lov btw. Så vi hade i alla fall håltimme och då passade jag och bea på att gå hem till bea och gå ut med hennes gulliga vovve som har lärt sig att sitta :D skitsöt.
Efter de gick vi till skolan och hade matte som alla dampade på (A) dampklass ?
ahaha men jag älskar er ändå.
Efter matten så hade vi svenska och då kollade vi på film. sjuktrolig! HAHAHAHA. EH VAFAN MAN VAR JÖ NYKTER I MORSE MEN NU BÖRJAR DE FIXA TILL SEJ VETTU :D fett sköna!
Sen efter svenskan hade vi språk. och det var en helt okej lektion. Nu sitter jag hemma hos mamma. pratar lite med mamma och peter. har match idag som börjar halv 8. så jippe.
kommer nog inte gå så bra tror jag. men aja jag kanske kan skriva om matchen imorgon.
Men just nu så kollar jag en massa tokiohotel videos. asså helt ärligt så får jag damp!! hur fan man vara så jävla snygg?
och hur fan kan man vara så som tom ?
aja kommer nog aldrig få svar på den frågan. Nästa gång dom kommer hit då jävlar då ska jag fan se dom. och ja ska ha ståplats och jag och bea ska kriga så vi kommer längst fram. hahaha vi kommer typ döda alla som inte flyttar på sig :D
hahaha. bea och jag liksom.
fan va roligt vi kommer att ha de.
Nu ska jag kasta mej på soffan och ta de lungt  och vila. skriver nog imorgon. 




puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0