förlåt men datan va trasig..

förlåt att jag inte har varit så aktiv med datan var helt cp. så jag kunde inte skriva. men nu är den hel igen. :D skönt.  Så lite kort om lovet som gått. I fredags red jag. Gick superbra! I lördags var jag i stan men jennifer och julhandlade, var jättemysigt. Köpte julklappar till alla så jag är klar nu med dom, känns skönt. Sen köpte jag en grå tunika, ett par skitsnygga randiga och tjocka strumpbyxor (älskar dom) sen köpte jag att par skor som stod på rea fyllan som kostade 99kr. De är 39or så jag ska köpa en sula till. Så de fixar vi :D
igår var jag och red med bea, de gick också super förutom att caras sår gick upp så de var blod på hans ben, men de fixade jag med vatten och blåapray. Så de är nog läkt om några dar. idag ska jag bara julgodis och peppisar. Sen ska jag åka til handen med anders (storebror) ska bli helt okej. Juste i lördags fyllde almaiishere.blogg.se 1 år. s grattis bloggen!
har vart ett ganska najs år med bloggen om jag ska vara ärlig. de är skönt med blogg. Så ett tips till er alla som inte har en blogg. så skaffa de.
nu ska jag äta frukost och kolla lite på tv tror jag. kommer att skiva senare. men puss sålänge.





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha wnb Lnnea med läppen????

2008-12-22 @ 22:49:20
Postat av: alma

och va tror du att linnea fick läppen ifårn då? jo en annan blogg. man är inte wanna be för att man har samma bild på en blogg som en annan redan har?

2008-12-23 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0