har nyss vart ute och kutat

Nu är jag trött efter en tuffskoldag och sen har jag vart ute och kutat :D det gick bra tycker jag, men jag var inte ute så länge., och de är bara för att jag har vart sjuk. Men jag tyckte att det gick ganksa bra ändå :)
idag skulle jag ha vart med bea våra vovvar skulle ha träffats XD men bea bangade. så det blev inget. Ska snart käka middag med pappa syster och bror. (hemma hos brosan) Juste matchen igår.. vi förlorade med 7 poäng.. men jag blev inte alls sur för jag trode att vi skulle typ förlora med 20 om inte mer. Sen gjorde jag typ 16 poäng :D Sen sa våran tränade johan att dom vi mötte blackeberg är ett av sveriges bästa lag.. Så jag är sjukt nöjd med matchen. idag händer det inte så mycke ska bara ta de lungt. ska kolla med mamma om jag kan få sova hos henne. pallar inte gå upp så jävla tidigt när jag sover hos pappa. Måste gå vid kvart över 7 för att hinna med tåget halv 8 :(
och om jag sover hos mamma kan jag sova till halv 8. de e fett skönt. Nu om jag ska vara ärlig mina små vänner så ska jag sluta skriva just nu, kankse skiver senare. Men vi säger i alla fall hejdå jjust nu så



btw, kolla hur brun jag var i sommar, och de där var innan spanien  :o
aja vi hörs senare.
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mican

Vilket lag spelar du i?

2008-12-17 @ 01:37:45
Postat av: alma

hagahaninge hurså? :)

2008-12-18 @ 22:09:41
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: alma

hagahaninge hurså? :)

2008-12-18 @ 22:10:05
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: Mican

okej, nä min lillasyster spelar i täby så de va drf jag undra :P du spelar i f92 eller ?

2008-12-22 @ 01:22:59
Postat av: alma

nä med 91orna :)

2008-12-22 @ 09:40:46
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0