hej bloggen

idag är det den 3:dje advent och ikväll ska jag och amanda (big sis) baka pepparkakshus och peppisar :) sen kanske mina riktiga syskon ska komma hem till oss. och för alla som inte vet så bor inte jag med mina syskon. Jag bor med pappa i tungelsta och med hans brud monica och hennes barn och ja trivs jättebra. Men jag saknar mina syskon och mamma. Men nu har mamma skaffar en kille som bor hos henne nu som heter peter han är supersnäll han också.
i alla fall så ska mina syskon kanske käka med oss hemma i tungelsta. jag har inte skivit på ett tag de är bara för att min syrra vid namn hannah har tagit en sladd från datan så ja har inte kunnat logga in. men i allafall så har de vart skönt att vara utan data ett tag. Men de jag har gjort i helgen är att kollat på film och idol. Kevin vann, det var rättvist med jag tyckte att tjejen skulle vinna. kommer inte ihåg vad hon hette? kommentera och skiv vad hon heter är du gullig. men mest av alla så tyckte jag att robin b skulle va vunnit. desutom är han sjukt snygg!
Nu är jag hos min bror som bor på vallavägen så jag lånar hans data och då passar jag på att skiva lite.
ska snart käka nått. sen kommer nog pappa och hämtar mej.
kanske skiver lite senare om jag kommer på nått att skiva.
för jag kommmer nog inte att kunna skiva hemma.
men vi hörs nog senare i veckan.
puss och kram

juste sen har jag inte skivit att jennifer swan har åkt till thailand, saknar dig jättemycke gumman, sen saknar jag thailand jättemycke också, snart var det ett år sen jag var där.

 
bild på mej och halva jennifer och en bild från thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0