hemma igen

nu har jag nyss komig hem, ska snart  åka och köpa ny mobil med pappa och syrran. lite kort om dagarna på landet då

Lördags:
kom fram vid 6 tände en brasa och käkade julmiddag. Sen blev de spel och one tree hill tittande.

Söndag:
åkte till hassela och åkte skirdon badade sen åkte vi en pizzeria och käkade, sen lite mys där hemma. Sen skulle stefan skära en pinne så högg han sig i fingret, så jag och  hannah sprang runt och skrek. Han hannah och pappa åkte till sjukan och sydde 3 styngn. medans jag monica och gustav kollade på björn gustafsson videon

Måndag:
Åkte till så kallade stan fick ett par ugg's av pappa som kostade 950 kr. de var äkta fårskinn. Sen fikade vi på ett mysigt fik. tog en latte och en tårtbit :D



Idag: vaknade och åkte hem.  träffade lisa mitt i skogen på en mack ? helt sjuk. vi träffades typ efter gävle stället hette typ tönnebro eller nått :P hahaha roligt. Nu ska jag klä på mej och åka och köpa ny lur skirver nog senare om inte datan fuckar sig.




fint va ?

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0