nu är de inge bra alls..

nu känner jag att allt kommer tillbaka.. va fan är de här?
funderar på att gå och lägga mej.. om jag ens kommer kunna sova.. fan vad jag hatar dehär! imorgon blir de ingen skola för mej.
ska  åka till stallet imorgon i alla fall. ska rida tillsammans med bea. ska bli ganska mys. ska rida tiditgare imorgon eftersom jag är hemma då kan ja åka tidigare en timme eller nått. Ska snacka me bea om de. för hon ska till skolan imorgon.
så vi kankse får rida imorgon när det är ljuts.
men nu ska ja koppla in min dvd ja fick av pappa idag. tack så mycke. men ja skriver imorgon när jag vaknar.
puss puss eller nej, inte puss vill inte smitta er. haha nej då. men vi ses. kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0