paket

nu har vi gjort allt, just nu kollar vi på tv jag ska bara skriva lite fort vad jag fick.
i år blev de inte så många saker, med dyra och super fina, är jättenöjd!

1 ska få ny mobil
2 locktång
3 stickad munkis
4 stickade strumpor (svarta) som man har till stövlar
5 ett pilgrim halsband

6 one tree hill boxen
7 piamas :D
8 presentkort på gina
9 presentkort på hela farsta centrum
10 en bok minns inte vilken
11 björn gustavssons film
sen kommer jag inte på nått mer men som sagt jag är super glad :D

imorgon ska jag till mamma och peter och käka och mysa med syskonen, skriver mera imorgon ska mysa med familjen nu. puss och ja hoppas att ni alla har fått en jätte bra jul
<3

bilder från idag

   

från höger till vänster :
bild 1 jag och bror
bild 2 julgranen
bild 3 ja och mille pussas
bild 4 jag och pappa

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0