så var det måndag igen..

Idag var det en stor otursdag.. hade en så kallade halvdag idag i skolan pga sofia, för hon och melina (ta inte åt dej nu gumn) Skulle leka lite med varandra och klänga på varandra så föll sofia ner i stengolvet med huvudet :( Alla började gråta och nästan hela skolan kollade på. Sofia kunde inte röra sej! Alla grät och ca 4 lärare försäkte lunga ner alla (jag, bea ,melina och julia) Men nästan ingen brydde sej. Alla tänka bara på sofia. Efter ca en kvart så görjade sofia bli trött och hon kännde knappt hennes händer. Hon skrek och alla grät som jag redan har sagt. Men sodia somnade inte. Vi höll henne vaken! Efter ca 20 min så var ambulansen i skolan. Vi fick inte stanna med sofia så alla grät ännu mera! Ambulansföraren skrek åt rektorn och alla lärare att detta var den värsta skolan han hade vart på. han var fan helt jävla sjuk!! hatar han!!
Nog talat om de.Efter ca en timme så var vi alla på sjukan. Sofia låg med en kraga och skrev inne i sitt rum. Nummer 31 på astrid lindgrens barnsjukhus.
men allt gick bra, först trode sjuksmänniskorna att hon kanske hade brytigt nacken sen så efter ca 2 timmar sa dom att hon bara hade fått hjärnskakning och kraftig. Och hon kankse hade fått blåmärke på hjärnan eller vad de nu va. Jag och bea hade lite kul en stund vi skulle gå och köpa godis så hittade vi en miss ock en kyrka vi lekte i hahaah det var fan skitkul.
Sen satte vi alla brudar förutom sofia blåa påsar på huvudet och tog en massa kort XD hahah de var också skitkul!
Jag tog inge bilder med min mobil men melina och lisa tog ska kolla om jag hittar några bilder så lägger jag in dom senare.
men nu ska jag bada och spela lite kort med mamma och peter.!




bild 1: jag och julia i en sjuksäng
bild 2: alla i hissen
bild 3: sofias arm

love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0