så var det nyår, igen

suck. har super tråkigt.. ska vara hemma idag :(
har inget annat att göra. känner mej super tråkigt. alla polare ska dra på fest. så sitter ja hemma. men de är kankse ändå bara att vara hemma. för de händer ju så jävla mycke på nyår. och sen så gillar jag inte smållare å så. men ja vill ändå inte bara vara hemma. vill vara med någon polare. men som sagt alla ska ut och röjja tror ja. aja. kanske blir mysigt med mys hemma bara.
förra året var jag med bea på skansen, var ganska kul. men i år är inte bea hemma. hon är i åre . saknar henne. men på lördag kommer hon hem igen, längtar.
Nu sitter jag här och snackar med kompisar, alla ska typ på fest. ska nog kasta mej på soffan och sova somnade vid haöv 3 inatt. så jag är ganska trött. ska bli skönt att slänga sej på soffan med en påse naturgodis. älskar de :D de är fan godare än annat godis (sockergodis)
skirver nog senare. för nu orkar jag inte mera.

kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0