tjenare!

hej bloggen!
SItter här och skirver lite.. idag får de bli lite kort har lite plugg att göra. Skrev idag när jag var i skolan med iza. Jag var fett lungn och tyst idag på No:n. så det är ett stort + :D
Efter skolan gick jag hem till morsan med melina hon skulle ta bussen vid klena så vi gick tillsammans. Jag käkade och sen hämtade pappa mej. jag hittade inga kläder idag :/ så jag köpte inget. Tänkte köpa ett par jeans för 1700 kr.Men jag bangade (A)
Efter vi hade letet kläder åkte vi hem. Jag käkade bråkae med både mamma och anna. Sen drog jag och tränade i en timme. Kännde att jag börjar bli sjuk. Men jag körde fullt ändå :P
haha nu ska jag kolla runt lite här på datan sen ska jag plugga och sova.
 Så godnatt alla läsare.<3


bilden är typ sen ett år tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0