SJUK

idag är de tisdag och jag har varigt hemma ifrån skolan i 6 dagar för att jag har varigt sjuk.
men de har varigt ganska soft att vara hemma. idag vaknade ja 07.45 på grund av att min lilla storesyrra går in och tänder lampan och frågar får ja låta dina canada byxor, och ja skriker ja gör de!
och tar dom och sen går hon.
jag försköker att sova lite till men de går inte :/
så jag går ner och äter frukost me pappa :) sen går jag och kollar på film bee movie och ratarouille. så jävla söt den där filmen är.
Sen så har jag ångest också. jag har snart inte tränat på 2 och en halv vecka .
inte min stil.
aja kanske kan träna på fredag.
men nu ska ja ta något att äta och ta ett bad me en kopp te, så mysigt.

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0