det blev silver iår igen

skitbra jobbat tjejer<33 jättebra spelat! vi förlorade baar me 5poäng och sist var de ju 15poäng.
men iallafall. efter finalen åkte jag hem och packade och käkade me pappa och syrran, sen gick ja och anna upp och fixade oss, anna skulle hem till lw och ja skulle till peppe i skogås ;D
jag tog bussen härifrån halv 6 som gick till tåget och sen tog jag tåget som gick 43 mot bålsta.

när jag hade hoppat av tåget började ja gå mot centrum hahaha centrum och centrum vet jag inte..;)
men iallafall så var peppe inte där men ja komihåg vägen lite så jag gick dit jag viste var rätt.

och där gick peppe framför mig ;) alltid lika söt<3
när vi kom hem till peppe sjöng i singstar och jag blev wanna be (A) fan då! haha

nu är jag hemma och snckar med bea om morgondagen vi ska åka och rida ..

men nu måste jag bada lite (A) hahaha
skriver mera om någon dag ;)


pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0