Grattis till mej

hej jag är fjortis på riktigt enligt bea. jävla cp. jag fick ca 1500 sen hade ja ca 450 kr och sen har jag lite på kortet. sen ska ja få pengar av farmor :) sen fick ja 500 kr på prisentkrort. sen fick jag äkta silver halsband av pappa tack ;) Imorgon ska jag bea och oscar på bio eller grönan. Oscar tycker att vi e fjortisar som är där. men va fan och ?
vi åker frittfall nu :) tilt också. skitroliga :) typ nya favoriten. (stolt) vi har badat också. mitt första dopp för i år haha andra juli. as kåta :D
det var typ ganska varmt. vi simmade till andra sidan sjön vi = anna jag och bea medans elinore satt och lyssnade på music och matade ankor :D AS KÅT ! HAHAAH
nu ska vi kolla på film . så pöss pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0