sol & bad

Igårkväll var de grillmys hos frida :) Träffade peppe där lite senare drog ja frida och peppe in till stan. Där vi gick på bio och såg Mamma mia sjukt rolig :) En sommarfilm. Kan inte sluta le när killarna kommer in i Abba kläder i slutet ;D
Sen när filmen va slut drog vi in på pressen och köpte läsk och godis :D eller de var jag som köpte..:P

När vi väntade på tåget. Stod vi och snackade en massa skit. Det stod en full kille brevid frida. eller kille och kille de var en gubbe. skitsamma, vi skackade och då sa han: Ni tjejer snackar så jävla mycket! kommer ni fram till något? haha frida skitsöt. Aaa de gör vi ;)
gubben: som vadå?
frida: olika saker.
sen sprang jag och peppe där ifrån.
imorse vaknade ja ca kvart i 10 @ frida. Frida och hennes pappa drog till sjukhuset. Medans ja satt vid datan och käkade frulle. Sen kom dom igen.

Lite senare tod jag ett bubbelbad hemma hos Frida. Sen efter ca 10 min kom pappa och hämtade mej.

När jag kom hem så käkade ja pappa och Gustav (lillebror) sen drog vi och gustavs kompis Leo och badade på Östnora. Det var ganska varmt för att vara havet. man kunde ju liksom simma runt och så. efter en liten badande gick ja upp och solade i ca 1 och en halv timma. mysigt. Har ja fått färg idag också :)
Ikväll har jag lovat att baka hallonpaj me Gustav. Sen ska vi kolla på film.

Imorgon vet ja inte vad ja ska göra ska nog åka och lämta tillbaka ett par jeans och köpa ett par nya (vita)
Men nu ska ja ut och sola ännu mera (a)

pöss A.E<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0