midsommar

Snart är det Midsommar och ja ska fira den på landet :o fy fan asså, kommer att bli så jävla kul! HA INTE! ofta de ät kul på landet. jag kommer få så jävla kul med pappa monica och gustav! lova att ringa eller skicka ett sms! 0704162949. Jennifer sov hät i natt och natten innan vi hade skit kul :D längtar tills ja kommer hem så får ja träffa dig igen :)  Peppe och Elin har fått sina hästar nu :) roligt längtar också tills ja får träffa dom . Aja kommer hem på lördag jag kankse inte hinner att ha tråkigt eftersom de kommer vara fullt upp. Sen längtar jag tills ja och corre ska till landet. Sen ska ja och bea upp också. ja fattar inte hur ja ska kunna göra allt eftersom sommarlovet är så jävla kort! önskade att sommarlovet var ett halvår! de hade varigt najs :D Men tyvärr. drömm vidare alma. det kommer aldrig att hända. Jag här tänkt på en sak ? WOW ALMA HAR TÄNKT, haha men ja har tänkt på att jag skriver alltid så korta inlägg :o Men ja pallar aldrig skriva så mycket, ja hinner aldrig. så tråkigt att bara skriva skriva skirva. som alla andra idioter :D  hahaha ska ja säga. jag lovar att över 100 pers tycker att jag är en idiot. Men allt jag har gjort! fast nu ska vi inte gå in på detaljer. Eh! pallar inte skriva mera kommer inte på något mera. pöss
  nya bilder:
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0