Tiiisdag!

Om två dagar kommer jpnte hem från USA :D och om 5 dagar kommer bea hen från USA <33333333
har saknat er. jonte din tönt har vart bosta 2 år :( och bea en månad! kom hem nu! sommarlovet drar igång när ni kommer hem till kalla sverige där de bara är mulet hela tiden. haha . idag steg ja upp kvart i 12 tacka vare min käre mor och lilla vovven. dom tyckte att de var dags att stiga upp. jag åt frulle sen hoppade ja i badet med en kopp te! och massor var tänta ljus.. ååå mysigt. ni skulle bara veta ;)
år donken som lunch (A) den gjorde ja en latte ;) + att ja drack en kaffe cool ;) hahah jag liksom te och kaffelatte freaket nummer 1!!!! sen drog ja och red. gick ganska bra idag. han var lite seg = jättetrött sötnosen.
jag har tänkt på en sak att typ jättemånga dör nu :/ idag dog sajson @ peas hund. lider med dig simon<3 och min kompis Elin hennes häst ska avlivas i veckan. :( Albert gubben. sen sig våran granne på landet för inte så länge sen :( sen är de flera som dött men dom är anonyma :/ .kan lägga ut en bild. det är den ljusa hästen som ska tas bort = avlivas! skit tråkigt. hästen är en så bra vän. den gör allt man ber den om. innom hästområdet.! vill bara säga R.I.P till allt och alla!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0