de är sommar

Nu är de sommar igen, jag vaknade 13.27 idag gick ut hälsade på pappa som var ute och jobbade i trädgårn. sen gick ja in och åt frulle satte på mig kläder. smsade bea sen var hon påväg. jag gick ut och la mig på en filt. solade i ca en kvart! sååå mysigt. Sen gick ja och gustav å kollade på Torkel i knipa så jävla skön! ja dör när ja tängker på sigge :D hahahah
Jag och bea åt grekisk sallad. så gott
sen tog vi bussen till vh och sen satte vi oss på tåget mot handen och sen buss 836 mot fornpasset och nu sitter vi vid datan och chillar ska snart till maxi och köpa godis!
ikväll ska jag max och agge sova hos bea. vi ska typ ut och dampa vi= jag!
men nu ska vi fixa lite saker


dagens:
bästa
minne: fåren !!!
film: Torkel i knipa
tråkigaste: beas humör
busigaste: buss jonas
låt: mc donalds
lunch: sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0