Sussi gumman<3

idag var de första gången ja var hemma hos familjen Eklund på ett år! Jag har saknat er<3 Så ni förstår att jag var med sussi idag suspen@pa<333 Vi var hemme hos henne först sen drog vi till donken träffade tove där :)
Sen drog vi hem till mig (klenavägen) där mamma och syrran bor. Va bakade kladdkaka vi = jag ;) tack sussi<3
Den vart hur god som helst(A) stolt ;D
Sen kom mamma hem och hon skulle sova lite skulle på krogen sen :P så de är ff hos mig idag :P
Sen drog jag sussi och min älskade vovvo vid namn Milo hem till sussi<3 Vi hämtade lite filmer som vi sedan kollade på hemma hos mig :)
Vid ca 21.23 hängde ja me sussi en bit hem. Nu sitter jag hemma och pluggar engelska (A)
Ska snart gå ut me hunden igen.
Sen ska ja gå och lägga mig.

härliga sommarbilder här och kladdkakan

image27image28image29

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det var inte i går det, saknar oss !

2011-01-09 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0