Bus eller godis

Igår vad det den 31 oktober och då vet ju alla vad som händer då, + att min storasyster fyllde 16 år.. grattis gumn<3 men ja hittade inget till henne (a) så ja köpte inget... Så ja ska nog åka till handen och kolla runt lite..  Igår sov jag hos maddan och jennifer. Jag jennifer maddan och micke satt vid deras köksbord och snakcade.. Sen drog jag och madde ut en stund. Och kom faktiskt hem 10 min innan vi skulle. :)
Idag vaknade jag 10.24 i linneas rum brevids maddan. Men nu ligger hon och sover och jag sitter här och skriver. Idag ska jag inte göra så mycket. Bra åka till handen en stund. Ska ta me mej maddan då. men nu ska jag lägga ut en bild på anna som var gårdagens födelsedagsbarn :D


Släng in en kommentar också..
puss<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

heej :) råka radera Annas nr förut :( kune inte gratta :'(

Men kan du göra det i efterskott (A)

Hare najs. // Cissi*kuzze'

2008-11-04 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0