chillfredag

idag så var den en okej skoldag. Slutade när vi skulle så det var en bra dag. Efter skolan gick jag sofia och melina hem till mej och hämtade pengar sen drog vi vidare till handen jag och melina bytte jacka också, men bara för dagen. Sen besträmmde vi att vi ska köpa nya fjällräven nästa år. Jag ska köpa brun och melina ska köpa svart :)
Vi knatade runt i handen några timmar träffade ellidutten och amina så de var kul att se dom igen :D
eftersom att det var ett tag sen.
Jag hittade lite kläder idag en benvit tröja och en brun stickad som ska vara över den benvita. Men jag köpte inget. För mina pengar är inte insatta på mitt kort än :/
Idag har min älskade storebror gjort klart lumpen ett stort grattis till honom! Så vi hade middag hemma hos oss (tungelsta)
Syrran kom också hit. har saknat henne här hemma om jag ska vara ärlig.
Nu sitter vi och väntar på äppelpajen som vi snart ska käka och sen ska jag åka hem till bästakompisen vid namn bea<3
ska sova hos henne idag. Ska träffa hennes hund också som heter lexie :D är skit söt, fast jag har bara sett henne på bild men hon är sjukt söt :D
Nu kom pappa in med hunden så jag ska ner och mysa lite till med familjen och sen fixa mej och dra till beafisen.
kanske skiver ikväll om jag hinner för vi ska nog mysa framför tv:n och vara ute med Lexie. Men jag skriver nog imorgon igen.

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0