fredaag.

så skönt me fredag. Skoldagen var helt okej. Kom nyss hem efter har vart i handen med Melina. Vi träffade en av våra lärare som heter Åsa. Sen gick vi in på gina och ja testade några klänningar. Både sexiga och söta. En svart i skinn , en svart som såg ut som en emo klänning fast de var de inte. Sen en svart/vit rutig klänning som var skitsöt. Vill ha alla 3. Fast jag kommer inte att köpa någon för de första så har jag inga pengar och för de andra så kommer jag inte ancända någon av dom. fast dom e sjuktsnygga alla 3. Ikväll ska jag vara hemma för vi ska ha middag får besök från USA.  Så ja måste stanna hemma.
Och imorgon har jag statslagsuttagning. Och match. Sen på söndag har jag statslagsuttagning igen.
Så det blir en nya basket helg igen.
just nu har jag bara lust att ta me mej pappa och åka och köpa en hel del nya höstmysiga kläder.
Nu snart så ska jag börja fixa mej och då ska ja platta håret och sminka mej lite ska nog sätta i löshåret också.
här är bilder på det jag hittade på nätet som jag vill ha. älskar alla plagg och smycken sjuk mycke. tänk om man ägde allt de här.<33

love /



Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-14 @ 19:00:17
Postat av: Hanna

Lycka till imorn på uttagningen! :)

2008-11-14 @ 19:01:30
Postat av: alma

tack gumn<3

2008-11-14 @ 19:45:13
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-14 @ 19:51:15
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0