godkväll

Sitter vi datan ska snart kolla vem som åker ut i idol. hoppas att inte robin b åker. jag får damp då! men han e för snygg för att åka ut.
öppnade nyss min body butter burk nyss med cocos doft. DEN ÄR SNART SLUT!!! hur fan kan den vara de !!!? Då måste jag köpa en ny. 165 kr tror ja den kostar. De är inte så mycke men, jag vill typ ha 4-5 olika (A) Ska nog köpa 2 eller 3. Men jag vet inte vilken.
Ni får hjälpa mej. kommerntera vilken du tycker jag ska köpa igen.


den röda : jordbubb!
den bruna : den jag har cocos
den gula : Mango
den mörkgula : papaya.


alla luktar så gott så jag vet inte vilken jag ska ta. Men skriv en kommentar.
P.s de finns flera alternativ på www.thebodyshop.com eller .se Skriver nog imorgon igen. men godnatt till alla <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

lljus bruna ;);)

2008-11-15 @ 15:18:33
Postat av: Anonym

ljusbruna? :P

2008-11-15 @ 15:45:53
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyckte att passions & cacoa body butter luktar gott:D

2008-11-15 @ 21:31:32
Postat av: Anonym

såg en till lukt på hemsidan. Grapefruit tror jag skulle lukta gott ^^ :D

2008-11-15 @ 21:32:51
Postat av: alma

aa, nästan alla luktar skitgott :D

2008-11-16 @ 12:55:21
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0