helt slut

kom nyss hem från en hel basketdag. Det har vart kul men ändå jobbigt.  Först så var de statslagsuttagning och den gick sådär.. Men på slutet så gick de om jag ska vara ärlig, skitbra! finntade typ allt och alla gick på korgen och satte alla! så de e bra.
har träning imorgon också. Hoppas att de går skitbra då. För jag vill verligen gå vidare!! De skulle vara skitkul om jag kom till statslaget! Träningen var i ca 1 och 20 min. Den var inte så jobbig mest rolig. Spelade typ bara 3 mot 3. 
Efter träningen så åkte jag syrran och pappa till en pizzeria och käkade, idag blev de grekisksallad med rammlösa (citrus) Och anna och pappa tog pizza och cola. Så idag har jag vart mycket nyttig. Så nu har jag ett pluss i kanten.
Sen åkte vi till hallen och kollade på en handbollsmatch som var skittråkig. Som tur va så såg vi inte hela. Efter ca 40-45 min så var de dags för match.
Och idag fick vi spela på en sne korg. Men de gick bra ändå. Vi vann med 74-17. Laget som vi mötte var sämst!! Men dom  ligger också sist o serien.
Jag gjorde några poäng idag, 9 tror ja.. Aja runt 9-10 poäng. Sen passade jag några andra som gjorde en massa poäng. Så jag gjorde en bra match. Sen spelade jag hela också. Så ja var lite trött på slutet men ja kunde spela ändå.
Jag tänkte inte så mycket på att de var jobbigt bara att jag var trött i benen.
Men nu i alla fall så sitter jag vid datan ska snart kolla ¨på tv och somna i soffan (fan va skönt)
Skriver nog imorgon eller ikväll. men puss sålänge. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0