trött idag igen..

iger vid 7tiden så åkte jag hem till izabella, där bella och natttis var. Vi gjorde inget höll på med izas skitsöta kattunge :D som honsjälv är rädd för XD Men de var typ de vi gjorde. Jag åkte hem vid halv 12. Och kom hem när ja skulle. Och hoppade i säng. imorse vaknade jag vid tio hade fått 3 sms ett från Melina: de e snostorm :O ett från bea : hej<3 och ett från iza: det snöar!! :D<3 . Jag kollade ut genom fönstret och där var de vitt överallt :D Jag tog en dusch och sen nu har jag bara chillat. Idag tror ja att jag ska sova hos iza. bea ska nog också de. med jag vet inte. Nu så ska jag kasta mej på soffan och kolla  one three hill :D kanske skriver senare. pöss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0