chill-söndag

Idag vaknade jag upp vid 10 kvart över 10 tiden. gick ut med hunden sen käkade jag tacopaj mums. Senare satte ja på mej lite finare kläder och satte mej vid datan och chattede me roliga människor. Och käkade en av bullarna som vi bakade igår. Jag kollade lite på folks bloggar och annat smått och gått.
runt 1 tiden kom pappa och monica och hämtade mej. Vi åkte ut till tungelsta där vi bor och tog de lungt.
Pappa fixade klart veranndan och monica klippte gräset och ja chillade i mitt rum och framför datan.
Lite senare hade ja inget att göra så ja gick ut och krattade löv. Som var mycket mysigt.
Ännu lite senare så var jag ute me Milo på baksidan och lekte och tränade lite med honom. sen har jah tagit lite bilds också.
 
 puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0