en sköön torsdag

En skön torsdag har jag haft idag. Först hade vi idrott som gick bra och var rolig, sen efter de hade vi en timmes so lektion som var helt okej men mycket lung och skön.
efter so:n hade vi luch och de var också bra. för maten var god XD
efter lunchen skulle vi ha slöjd. Men våran lärare kom inte . Så då gick vi till våran hemkunskaps lärare och frågade om läraren var sjuk.
Och de var han inte :o
Men ingen visste var han var. så vi fick vänta i slöjdsalen i ca 10 min med läraren. Men han kom inte. Så vi tvingade våran lärare att ha hemkunskap så vi fick baka kringlor :D fett gott var de.
efter denna lektion hade vi no, juppie.. naat. (hatar no)
Och efter skolan så gick jag hem och pluggade matte :D och nu sitter ja här. ska slänga ut lite bilder om de går datan har typ damp. kan inte lägga in daganes bilder från mobilen..
men nu gick de så här har vi en bild på dagans
klädstil och lite annat<3



bild
1 klädstilen
2 jag och sophia på hemkunskapen
3 iza och ricky bakar
4 izas kuk
5 min kringla (stolt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0