Grattis hannah

Grattis Hannah som idag fyller 18 år. Fett najs måste ja tillägga  :D Men ärligt fett najs att kunna gör som  man vill. Imorgon ska jag på Museum med pappa gustav och anna. Sen ska ja åka och rida hos Veronica. (själv) första gången jag kommer rida själv hos  henne. Och efter de så ska jag åka till landet med pappa och anna. Så vi kommer hem på torsdag. Och ja skrev igår tror ja att det vr eller så var de tidigare.
Har inte så mycket mer att säga förutom att ja har vart i handen en snabbis med bea vid typ 4-5 hon köpte en parfym och nu är de så att ja inte vet vad den heter men de är de gröna äpplet och hon köpte den minska flaksan eller de är ingen flaska de är typ en bruk (A) aja. Kommer nog inte skriva mer. Innan jag drar imorgon så ha ett fortsatt bra höstlov alla

kramis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0