Höstlovet har börjat

Nu är det äntligen höstlov. Och de är hur skönt som helt. Jag går och lägger mej vid 12-1 och sover till halv 12. har inte heller några läxor bara svenskan och då ska vi läsa onskan.. Och sen sa ja bara jobba lite matte. Men de är inte så att jag måste råå plugga. Ska jag träffa peppci! Vi ska äta till Liiiidingö och kolla på herrlaget.
Sen vet jag inte. Hon kanske sover hos mej eller ja hos henne. jag vet inte..
Sen har jag lovat henne att kolla på hästen hon och elin delar på.. Roligt. Om jag ska vara ärlig så är jag såå jävla svartis. (a)
Men vadå alla häst tjejer vill nog ha en egen häst.
På tala om hästar så ska ja börja träna och rida Veronicas häst i hoppning. Nu ska ja sluta att skriva om hästar och skriva om lovet istället.´juste på onsdag ikväll kommer jag att åka till landet me syrran och pappa. Fast vi kommer hem på torsdag igen. Och på fredag fyller syrran 16 (grattis) Så ja måste köpa nått till henne. Men ni måste ja klä på mej för pappa kommer och ska hämta mej. kankse skriver senare eller nått. <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0