sjuuk..

Det här  är min första dag jag är hemma ifrån skolan sen vi började 8an. Och de var ett tag sen vi började. Så de är bra. Jag har inte skrivigt på ett tag. Men jag har inte haft tid. Igår var de träning och ja var me halft eftersom att jag är sjuk. Juste!... ja har klippt lugg. Den blev helt okej.. Kan lägga in bilder senare kanske. För ja orkar inte fixa till mej nu när jag ändå bara ska vara hemma. Idag när jag vaknade så hade ja sjukt ont i halsen. Så ja satte på badvatten och fixade min frulle. Och idag blev de yoghurt med kiwi bitar i.. Såå gott.. Jag tog me mej fruller in i badrummet och satte mej i badet och käkade upp de goda.
Sen nu har jag lagt in lite bilder på datan som ja ska kasta ut på bloggen. Här kommer några av dom + mina nya fina skor<333 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0